انضم للحقيقةالمصرية‏ عالفيسبوك

رجال وشباب الغد يتفوقون ويتألقون على ابناء الوفد سجل يا تاريخ اكتبي يا صحافه تعالي يا فضائيات صوري

في ضمن نشاط حزب الوفد لجنه المناخ اقام الحزب مسابقه رمضانيه هي الاقوى والاصعب والاخطر من نوعها بالنسبه للمقارنه بين باقي المسابقات الاخرى والتى تقيمها الجمعيات والهيئات والشركات لهذا العام هذا وقد اشترك حزب الغد في هذه المسابقه بفريقين الاول هو نور الغد والمتسابقين هم محمد حسين والعبد لله(انا) ومحمد عرنوس والفريق الثاني مش عارف اسمه والمتسابقين هم عمرو شريف والانسه مروه ومحترف واحد من حزب الوفد اسمه محمود عبد الخالق (دخل الوفد غلطه) المهم فاز في المرحله الاولى فريق نور الغد و الفريق الاخر اللي مش فاكر اسمه ووصلنا للدور الاربعه بصعوبه بالغه لنؤكد للجميع ان ابناء الغد قادمون وانهم خير من يمثلون شباب مصر في المستقبل وبفضل الله وصلت القرعه بضم القاف مش بالفتحه بان ابعدت الفريقي الغديين من الالتقاء ببعضهم في دور الاربعه اي ان هذا معناه انه من الممكن ان يكون النهائي نهائي غداوي خالص والحقيقه المصريه بدورها تتمنى وصول الفريقين للنهائي لان من الاول للثالث له جائزه وانا طبعا من ضمن الفريقين وهينوبني جائزه هذا وسيلتقى اليوم فريق نور الغد مع فريق اخر بيقولوا انه من اقوى فرق البطوله او المسابقه وقد استعدينا لهم بخطه للفوز بهذه المسابقه بعيدا عن تسريب اسئله الثانويه العامه اسف اقصد اسئله المسابقه الرمضانيه وهناك تيم ورك كامل وحاله طوارئ بحزب الغد للوصول للهديه المطلوبه اسف اقصد للغرض المطلوب لان من الاول حتى الثالث له جوائز زي ما قلت فمباره اليوم حياه او موت بالنسبه لينا فدعواتكم ودعوات كل العرب لنا بالفوز اه نسيت اقول لكم عن شكل المسابقه عدد الاسئله خمسه متنوع ما بين ديني وسياسي وثقافي عدد الاختيارات لكل سؤال اربعه اختيارات مده الاجابه على اي سؤال لا تتعدى الدقيقه الواحده وقبل ما انسى ايضا كنت عايز اقول لكم حاجه مهمه وهي انفراد للحقيقه المصريه وهي ان الفريقين المنافسين لنور الغد والثاني انسحبوا او ماحضروش اصلا ومن الاساس لذلك تم تصعيدنا للدور الاربعه بالتزكيه او بالانسحاب ومتسألناش في المسابقه دي حتى الان ولا سؤال واحد! ويارب الفرقتين الي هيكونوا قصاد الغد هما كمان ينسحبوا وميجوش عشان يكون النهائي غدواي مئه بالمئه ونكمل مسيره التقدم والنجاح دعواتكم ودعوات كل المصرين والعرب بوصول ابناء الغد للنهائي ولو وصل فريقنا للنهائي هناك خطه للقضاء على الفريق المنافس لنا والذي سيكون من الغد ايضا بوضع اما منوم في العصير بعد الافطار او سنقوم بالاتفاق مع بعض من المتسابقين عندهم ببيع المباراه(المسابقه) او هنقولهم على معاد مختلف عن يوم المسابقه عشان نكسبهم هما كمان بالانسحاب مش المثل بيقول انا على اخويا وانا واخويا على ابن عمي وانا وابن عمي على الغريب دعواتكم

1 علق على الموضوع:

إرسال تعليق

 

انضم للحقيقةالمصرية‏ عالفيسبوك